Виховна робота



                                             2018 - 2019 н.р.

             

Всесвітній день грошей 

День числа Пі


                                                             

  2017 - 2018 н.р.

Фізико-математичний квест

День гідності

Математичний експрес






  Школа сьогодні виходить на новий рубіж у пошуках інтенсивних технологій виховання і місця в ній класного керівника. Вихідним у вихованні є розвиток духовно-моральних якостей особистості, які допомагають їй реалізувати себе як індивідуальність, навчити виробляти свою позицію в житті, пізнати і розуміти себе і оточуючих, здатність до самореалізації, самовираження, самоствердження.
     З огляду на це класний керівник – це особа, яка здійснює корекцію всіх виховних впливів на учня і класний колектив як у школі, так і з боку різноманітного соціального середовища. Він концентрує свою діяльність, надаючи допомогу вихованцям пізнати себе, свою особистісну структуру від уявлення на інтуїтивній основі до об’єктивного сприйняття себе з тим, щоб орієнтуватись на самовиховання. Класний керівник у тісні співпраці з учнями, батьками, керівниками гуртків, секцій, учителями-предметниками організовує і спрямовує виховний процес у класі так, щоб забезпечити перехід від виховання до самовиховання. Володіючи інформацією про учнів, він знаходить правильний шлях педагогічної інструментовки виховних впливів. Корекція виховних впливів здійснюється на основі врахування індивідуальних особливостей учнів, рівня розвитку колективу через зміст діяльності школярів. 


       Виховні завдання, які має вирішувати сьогодні класний керівник, можна сформулювати так:
- виховання високоморального підростаючого покоління, формування у нього українського менталітету на основі відродження національних традицій свого народу;
- створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження  та зміцнення їх здоров’я;
-  духовно-моральне виховання, головною особливістю якого є орієнтації на загальнолюдські цінності ;
- розвиток таланту, розумових і фізичних здібностей, формування у школярів високої пізнавальної культури, організація змістовного дозвілля;
- підготовка учнів до господарсько-трудової діяльності;
- створення умов для вільного вибору світоглядних позицій;
- індивідуалізація виховання, фундаментом якої має стати ідея захисту дитини у навчанні, здоров’ї, сфері спілкування.

Немає коментарів:

Дописати коментар