10 листопада
Геометрія
Тема: Самостійна робота "Суміжні та вертикальні кути"
1. Виконати самостійну роботу за варіантами
5 листопада
Алгебра
Тема: Многочлени
1. Переглянути презентацію (означення виписати у зошит)
2. Виконуємо разом
4. Виконати №294, 296 (за підручником)
5 листопада
Геометрія
Тема: Суміжні та вертикальні кути (розв'язування вправ)
1. Повторити визначення та властивості суміжних та вертикальних кутів2. Опрацювати розв'язання задач(записати у зошиті)
3. Домашня робота
1. Знайдіть
суміжні кути, якщо один з них на 30° менший від суміжного з ним
2. Знайдіть
суміжні кути, якщо вони відносяться як 1:9
3. Знайдіть
кути, утворенні при перетині двох прямих, якщо різниця двох із них дорівнює 29°
3 листопада
Алгебра
Тема: Одночлени. Стандартний вигляд одночленів
1. Переглянути презентацію (означення виписати у зошит)
2. Виконайте завдання (письмово у зошиті)
Геометрія
Тема: Суміжні та вертикальні кути
1. Переглянути відеоурок "Суміжні кути" (до 18хв)
2. Переглянути відеоурок "Вертикальні кути" (до 11хв)
Код доступу 7553748
27 травня
Тема: Підсумкова контрольна робота
Перейти за посиланням join.naurok.ua та виконати контрольну роботу
Код доступу 1869587
Дозволено проходити тільки один раз! Вводимо своє справжнє ім'я!
Тести активні до 28 травня до 22.00
26 травня
Тема: Вирази
та їх спрощення. Рівняння (повторення)
Тема: Вирази
та їх спрощення. Рівняння (повторення)
1. Повторити правила розкриття дужок, основні властивості рівнянь
2. Виконати № 1388, 1416
25 травня
Тема: Множення та ділення раціональних чисел (повторення)
Тема: Множення та ділення раціональних чисел (повторення)
1. Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=YlO-lbdCEhU
https://www.youtube.com/watch?v=XtSbGRBbiwU
2. Повторити правила множення та ділення раціональних чисел
3. Виконати № 1272, 1318
22 травня
Тема: Раціональні
числа та дії з ними (повторення)
Тема: Раціональні
числа та дії з ними (повторення)
1. Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=oZ0bkSqbwow
2. Повторити правила додавання та віднімання раціональних чисел
3. Виконати №1127, 1190
20 травня
Тема: Відсоткові розрахунки (повторення)
Тема: Відсоткові розрахунки (повторення)
1. Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=69LtefizYzY
2. Повторити п.19
3. Виконати №802, 811, 812
Код доступу 6845221
Тести активні до 23.05
19 травня
Тема: Коло і круг. Діаграми (повторення)
Тема: Коло і круг. Діаграми (повторення)
1. Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=zDHe3ADVNUE
https://www.youtube.com/watch?v=rElcbsuBF24
2. Повторити п.16-17
3. Виконати №685, 688, 722
18 травня
Тема: Відношення і пропорції (повторення)
Тема: Відношення і пропорції (повторення)
1. Повторити основну властивість пропорції
2. Повторити п. 12-14 (стор.87-104)
3. Виконати №563, 573
15 травня
Тема: Множення і ділення звичайних дробів (повторення)
Тема: Множення і ділення звичайних дробів (повторення)
1. Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=n-PfWFmjYA
2. Повторити правила множення і ділення звичайних дробів
3. Виконати №336, 340, 414
2. Повторити правила множення і ділення звичайних дробів 3. Виконати №336, 340, 414 |
13 травня
Тема: Додавання та віднімання звичайних дробів (повторення)
Тема: Додавання та віднімання звичайних дробів (повторення)
1. Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=oqqIt5e_rTU
2 . Виконати № 208, 291, 300 за підручником
12 травня
Тема: Контрольна робота "Координатна площина"
Тема: Контрольна робота "Координатна площина"
Перейдіть за посиланням join.naurok.ua
Введіть код доступу 689323
Тести активні до 14 травня до 23.00. Тести дозволено проходити тільки один раз! Будьте уважними!!!
8 травня
Тема: Графіки залежностей між величинами. Розв'язування вправ
Тема: Графіки залежностей між величинами. Розв'язування вправ
1. Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=zyZ_8-wio24
2. Повторити п.34-35
3. Виконати тести. Перейдіть за посиланням join.naurok.ua
Код доступу 945566
Тести активні до 10 травня до 18.00
6 травня
Тема: Графіки залежностей між величинами. Розв'язування вправ
Тема: Графіки залежностей між величинами. Розв'язування вправ
1. Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=zQGrG7DRTnY
2. Повторити п35(с.271-274)
3. Виконати за підручником №1570, 1571, 1572
5 травня
Тема: Графіки залежностей між величинами
1. Переглянути відеоурок
2. Опрацювати §35 (с.271-274)
3. Виконати за підручником №1563 – 1566 (усно), №1568, 1569 (письмово)
2. Опрацювати §35 (с.271-274) 3. Виконати за підручником №1563 – 1566 (усно), №1568, 1569 (письмово) |
|
4 травня
Тема уроку : Координатна площина. Розвязування вправ
1. Переглянути відеоурок
2. Повторити §34 (с.262-265)
3. Виконати за підручником №1539, 1540
29 квітня
Тема уроку : Урок-квест "Координатна площина"
Долучаємося до STEM- тижня дистанційного навчання!
STEM – це акронім, утворений від слів природничі науки (Science), технологія (Technology), інженерія (Engineering) та математика (Mathematics)
STEM – це акронім, утворений від слів природничі науки (Science), технологія (Technology), інженерія (Engineering) та математика (Mathematics)
.
.
Доброго дня, діти. Сьогодні у нас незвичний урок. Ви повинні виконати всі завдання, пройшовши всі контрольні пункти. Перед тим, як розпочати виконувати завдання, перегляньте слайди, та пригадайте, як будувати точки на коордиатній площині.
І контрольний пункт "Історичний"
Це фото французького філософа і математика. Метою його було опис природи за допомогою математичних законів. Автор координатної площини.
Завдання. Знайдіть в Інтернеті його ім'я.
- збережіть це зображення на власний диск ("на компютер");
- введіть у пошуковому полі Google "пошук за зображенням";
- після чого перейдіть на посилання "пошук за зображенням";
- у кінці поля зявиться значок фотоапарата, натисніть та завантажте фото з диску
ІІ контрольний пункт "Кмітливий"
Завдання. Визначте та запишіть у зошит координати кожної з точок зображеної на малюнку
ІІІ контрольний пункт "Дослідницький"
Завдання. Знайдіть на карті географічні координати нашого міста Ромни.
ІV КОнтрольний пункт "Творчий"
Розгляньте, як будувати фігури по точкам
Завдання. Побудуйте у зошиті прямокутну систему координат (використовуйте цілий аркуш) за одиничний відрізок візьміть 1 клітинку і побудуйте малюнки по точкам.
Під час роботи можна використовувати кольорові олівці.
1 фігура (2; - 3), (2; - 2), (4; - 2), (4; - 1), (3; 1), (2; 1), (1; 2), (0; 0), (- 3; 2), (- 4; 5), (0; 8), (2; 7), (6; 7),(8; 8), (10; 6), (10; 2), (7; 0), (6; 2), (6; - 2), (5; - 3), (2; - 3)(4; - 3), (4; - 5), (3; - 9), (0; - 8), (1; - 5), (1; - 4),
(0; - 4), (0; - 9), (- 3; - 9), (- 3; - 3), (- 7; - 3), (- 7; - 7), (- 8; - 7), (- 8; - 8), (- 11; - 8), (- 10; - 4), (- 11; - 1),
(- 14; - 3), (- 12; - 1), (- 11;2), (- 8;4), (- 4;5), (2; 4), (6; 4).
2 фігура (- 9;
5), (- 7; 5), (- 6; 6), (- 5; 6), (- 4; 7), (- 4; 6), (- 1; 3), (8; 3), (10;
1), (10; - 4), (9; - 5), (9; - 1),
(7; - 7), (5; - 7), (6; - 6), (6; - 4), (5; - 2), (5; - 1), (3; - 2), (0; - 1), (- 3; - 2), (- 3; - 7), (- 5; - 7), (- 4; - 6), (- 4; - 1),
(- 6; 3), (- 9; 4), (- 9; 5). Глаз: (- 6; 5)
(7; - 7), (5; - 7), (6; - 6), (6; - 4), (5; - 2), (5; - 1), (3; - 2), (0; - 1), (- 3; - 2), (- 3; - 7), (- 5; - 7), (- 4; - 6), (- 4; - 1),
(- 6; 3), (- 9; 4), (- 9; 5). Глаз: (- 6; 5)
*Для допитливих
ВАЖЛИВО!!!Усі завдання виконуєте у зошиті. Малюнки будуєте на окремих аркушах у клітинку. Фотографуєте свої роботи і себе під час виконання. Надсилаєте у приватних повідомленнях.
Роботи здати сьогодні до 18.00
28 квітня
Тема уроку : Координатна площина.
1. Переглянути відеоурок
2. Повторити §34 (с.262-265)
3. Виконати за підручником №1533, 1535, 1536
27 квітня
Тема уроку : Координатна площина
1. Переглянути відеоурок
2. Опрацювати §34 (с.262-265)
3. Виконати №1522, 1523, 1524(усно), №1527, 1528, 1532
24 квітня
Тема уроку : Перпендикулярні та паралельні прямі
1. Переглянути відеоурок
2. Опрацювати §33 (с.255-258)
3. Виписати в зошит та вивчити, які прямі називаються
перпендикулярними та паралельними.
4. Виконати № 1485-1489(усно) №1490, 1491(письмово)
2. Опрацювати §33 (с.255-258)
3. Виписати в зошит та вивчити, які прямі називаються
перпендикулярними та паралельними.
4. Виконати № 1485-1489(усно) №1490, 1491(письмово)
|
22 квітня
Тема уроку : Контрольна робота за темою "Рівняння. Розв'язування задач за допомогою рівнянь"
1. Виконати контрольну роботу за варіантами
2. Розв'язання надсилайте за електронною адресою
pokutnya-olga@ukr.net, Viber (0677615116) або Messenger, вказавши клас і прізвище.
! До 25 квітня
21 квітня
Тема уроку : Розв'язування рівнянь та задач за допомогою рівнянь
1. Повторити властивості рівнянь
2. Виконати на повторення за підручником № 1418, 1422, 1462
17 квітня
Тема уроку : Застосування рівнянь до розв'язування задач
1. Переглянути відеоурок
2. Повторити §32
(с.248-249)
3. Розглянути розв’язання №1453, 1455, 1457, 1459
4. Виконати самостійно №1454, 1456, 1459, 1460
15 квітня
Тема уроку : Застосування рівнянь до розв'язування задач
1. Переглянути відеоурок
2. Повторити §32 (с.248-249) підручника
3. Розглянути розв’язання №1445, 1447, 1449, 1451
4. Виконати самостійно №1446, 1448, 1450, 1452
4. Виконати самостійно №1446, 1448, 1450, 1452
|
5. Виконати тести «На урок»
|
за посиланням join.naurok.ua
Код доступу 484263
Тести виконати до 19 квітня
14 квітня
Тема уроку : Застосування рівнянь до розв'язування задач
1. Переглянути відкоурок
2. Опрацювати §32 (с.248-249) підручника
3. Розглянути розв’язання №1437(1), 1439, 1441, 1443
13 квітня
Тема уроку : Рівняння. Розв'язування рівнянь.
10 квітня
Тема уроку : Рівняння. Розв'язування рівнянь.
2. Переглянути відеоурок
3. Розглянути розв'язання
№1421(1-6)
1423(1-4)
4. Виконати №1421(7-12), 1423(5-8)
8 квітня
Тема уроку : Рівняння. Основні властивості рівнянь
1. Переглянути відеоурок
2. Опрацювати §31 (с.241-244) підручника
3. Вивчити означення та правила розвязування рівнянь
4. Розглянути розв'язання №1415(1-6), 1416(1-3), 1417(1-4)
4. Розглянути розв'язання №1415(1-6), 1416(1-3), 1417(1-4)
Зверніть увагу! При перенесенні числа через знак "=" число змінює свій знак на протилежний:
"-" змінюється на "+"
"+" змінюється на "-"
5. Виконати письмово за підручником №1415 (7-12), 1416(4-6), 1417(5-8)
7 квітня
Тема уроку : Вирази та їх спрощення. Розв'язування вправ.
1. Переглянути відеоурок
2. Запамятайте!
1)Додавать можна лише ті доданки, котрі мають спільну буквену частину2) Якщо перед дужками стоїть знак "мінус", то при розкритті дужок, всі знаки треба змінити, якщо знак "плюс" - знаки в дужках залишаються без змін.
3. Опрацювати виконання № 1386,1388
4. Виконати самостійно №1387, 1389
5. Опрацювати виконання № 1390
6. Виконати самостійно №1391
7. Опрацювати виконання № 1392
8. Виконати самостійно №1393
6 квітня
Тема уроку : Вирази та їх спрощення
1. Переглянути відеоурок
2. Опрацювати п.30 стор 235 підручника
3. Розгляньте виконання №1378
4. Виконати за зразком №1379
5. Розглянути виконання №1380
6. Виконати за зразком №1381
7. Розглянути виконання №1382
8. Виконати за зразком №1383
9. Розглянути виконання №1384
10. Виконати за зразком №1385
27 березня
Тема уроку : Контрольна робота "Множення та ділення раціональних чисел"
Виконати контрольну роботу за варіантами
Контрольна робота
Множення та ділення раціональних чисел
І варіант
1
Контрольна робота
Множення та ділення раціональних чисел
ІІ варіант
2. Розв'язання надсилайте за електронною адресою
pokutnya-olga@ukr.net, Viber (0677615116) або Messenger, вказавши клас і прізвище.
25 березня
Тема уроку : "Ділення раціональних чисел. Підготовка до контрольної роботи"
1. Повторити правила множення і ділення раціональних чисел
Виконайте завдання № 203, 204, 205, 206 (за збірником Мерзляк ІІ варіант)
24 березня
Тема уроку : "Ділення раціональних чисел. Розв'язування вправ "
1. Повторити правила множення та ділення раціональних чисел |
Виконайте завдання № 203, 204, 205, 206 (за збірником Мерзляк І варіант)
23 березня
Тема уроку : "Ділення раціональних чисел. Розв'язування вправ "
Повторіть правила ділення звичайних дробів та мішаних чисел
Повторіть правила ділення раціональних чисел
Виконайте №1336, 1338, 1343, 1344 (письмово)
20 березня
Тема уроку : "Ділення раціональних чисел. Розв'язування вправ "
Повторіть правила ділення раціональних чисел
Виконайте №1325, 1327, 1328, 1329,1333 (письмово)
18 березня
Тема уроку : "Ділення раціональних чисел "
Перегляньте відеоролік
Перегляньте відеоролік
Опрацюйте §29, вивчить правила ділення раціональних чисел с.224
Виконайте №1306-1314(усно), №1315, 1318, 1322, 1323 (письмово)
17 березня
Тема уроку : "Множення раціональних чисел. Розв'язування вправ "
Повторіть правила множення раціональних чисел
(перегляньте відеороліки)
(перегляньте відеороліки)
Виконайте завдання № 190, 191, 192, 193 (за збірником Мерзляк)
16 березня
Тема уроку: "Множення раціональних чисел"
Переглянути відеоурок
Зверніть увагу на правила множення звичайних дробів і мішаних чисел!
Виконати вправу за посиланням https://learningapps.org/3139757.
Складені вирази записати у зошиті.
Виконати за підручником № 1272, 1273, 1276, 1299
Зверніть увагу на правила множення звичайних дробів і мішаних чисел!
Виконати вправу за посиланням https://learningapps.org/3139757.
Складені вирази записати у зошиті.
Виконати за підручником № 1272, 1273, 1276, 1299
13 березня
Опрацювати п.28Переглянути ролік за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=XGv3KzWvGUE
Виконати № 1245, 1246, 1248, 1249
Немає коментарів:
Дописати коментар