6 листопада
Алгебра
Тема уроку: Розв'язування лінійних нерівностей з однією змінною
1. Повторіть правила множення многочлена на многочлен та формули скороченого множення
2. Опрацюйте розв'язання №5.25(за підручником)
3. Домашнє завдання №5.26 (за підручником)
6 листопада
Геометрія
Тема уроку: Розв'язування трикутників (самостійна робота)
1. Повторити теорему синусів та теорему косинусів
2. Виконати тести " На урок" за посиланням join.naurok.ua
Код доступу 8305829
Тести активні до 6.11 до 22.00
3 листопада
Алгебра
Тема уроку: Розв'язування лінійних нерівностей з однією змінної. Числові проміжки
1. Пригадайте правила роз'язування лінійних нерівностей
2. Розглянути розв'язування №5.17
! Запам'ятайте : підкореневий вираз завжди більший або дорівнює 0
3. Розглянути розв'язування №5.19 та 5.23
4. Виконати письмово у зошиті №5.18, 5.20, 5.24
Геометрія
Тема уроку: Розв'язування трикутників (теорема синусів, теорема косинусів)
1. Повторити теорему синусів та теорему косинусів та наслідки з них
2. Виконати задачі 1-4
Задача 1
Дві сторони трикутника відносяться як 1до2√3 і утворюють кут 300. Третя сторона трикутника дорівнює 2√7 см. Знайдіть невідомі сторони трикутника.
Задача 2
Дві сторони трикутника дорівнюють 15 і 35 см. а кут протилежний біьшій стороні 1200. Знайдіть периметр трикутника.
Задача 3
Сторони паралелограма дорівнюють 11 і 23 см., а його діагоналі відносяться як 2до3. Знайдіть діагоналі паралелограма.
Задача 4
Сторони трикутника дорівнюють 12, 15 і 18 см. Знайдіть бісектрису трикутника, що проведена з вершини його найбільшого кута.
27 травня
Алгебра
Тема: Підсумкова контрольна робота
Перейти за посиланням join.naurok.ua та виконати контрольну роботу
Код доступу 3786862
Дозволено проходити тільки один раз! Вводимо своє справжнє ім'я!
Тести активні до 28 травня до 23.00
27 травня
Геометрія
Тема: Підсумкова контрольна робота
Перейти за посиланням join.naurok.ua та виконати контрольну роботу
Код доступу 1304838
Дозволено проходити тільки один раз! Вводимо своє справжнє ім'я!
Тести активні до 28 травня до 23.00
25 травня
Алгебра
Тема: Раціональні рівняння як математична моділь реальних ситуацій
1. Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=Bp8v-fI490U
2. Опрацювати п.23 (стор.181-183)
3. Виконати письмово №777, 778
25 травня
Геометрія
Тема: Розвязування прямокутних трикутників
1. Переглянути відеоуроки
1) https://www.youtube.com/watch?v=eanzu193gWQ&list=PLkZMZm2LBREObl0Tc9VkGCqXpJLVU5sxb&index=13
3. Виконати письмово №611, 612
20 травня
Алгебра
Тема: Розв'язування рівнянь, які зводяться до квадратних
1. Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=mHXkwnjwZjs
20 травня
Геометрія
Тема: Розв'язування прямокутних трикутників
1. Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=Hz1Xt8TtlSg
18 травня
Алгебра
Тема: Квадратний тричлен. Розв'язування вправ
1. Повторити правило розкладання квадратного тричлена на множники
2. Виконати письмово №736, 744(повторення)
18 травня
Геометрія
Тема: Тригонометричні функції гострого
1. Повторити означення синуса, косинуса і тангенса гострого кута в прямокутному трикутнику
2. Виконати письмово №587, 589, 590
13 травня
Алгебра
Тема: Квадратний тричлен
1. Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=KlPgFrWUL7I
2. Опрацювати п.21 (с.166-168)
3. Розглянути розв'язання №728 (1,3,5,7,9,11), 730 (1,2), 732 (1,3,5)
4. Виконати письмово №729, 731, 733
13 травня
Геометрія
Тема: Тригонометричні функції гострого кута прямокутного трикутника
1. Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=SBIx8E-xrK8
2. Опрацювати п.17(122-126)
3. Виписати в зошит та вивчити означення тригонометричних функцій гострого кута в прямокутному трикутнику та тригонометричні формули
4. Виконати №583, 584, 585 (користуйтеся табличкою с.126)
6 травня
Алгебра
Тема: Теорема Вієта. Розв'язування вправ
1. Переглянути презентацію
3. Виконати №698, 700(письмово)
6 травня
Геометрія
Тема: Теорема Піфагора. Розв'язування вправ
1. Повторити теорему Піфагора
2. Розглянути виконання №541, 542, 544
3. Виконати №543, 545, 550 (письмово)
4 травня
Алгебра
Тема: Теорема Вієта. Розв'язування вправ
1. Переглянути відеоурок
2. Повторити теорему Вієта та наслідки з неї §20(с.157-160)
3. Виконати №690, 692, 697 (письмово)
4 травня
Геометрія
Тема: Теорема Піфагора. Розв'язування задач
1. Переглянути презентацію
2. Розглянути розвязання №536, 537, 539
3. Виконати самостійно №535, 538, 540
28 квітня
Алгебра
Тема "Теорема Вієта"
1. Повторити теорему Вієта та наслідки з неї, розглянути наведені приклади
2. Виконати №
684, 685, 686 (письмово)
2. Виконати №
684, 685, 686 (письмово)
27.04 Геометрія
Тема: Проект "Теорема Піфагора"
Розпочинаємо STEM тиждень дистанційного навчання!
STEM – це акронім, утворений від слів природничі науки (Science), технологія (Technology), інженерія (Engineering) та математика (Mathematics).
Епіграф проекту:
Не роби ніколи того, що не знаєш
Але вчись усьому, що потрібно знати,
і тоді будеш вести спокійне життя.
Прямокутний трикутник – одна з
перших геометричних фігур, про властивості якої людство дізналось ще в давнину.
Задачі про трикутник знаходять у
давньоєгипетських папірусах, старовинних індійських книгах. У папірусі Ахмеса
згадується про властивості рівнобедреного та прямокутного трикутників, данві
вавілоніни 4000 років тому вже знали про кути при основі рівнобедреного
трикутника. Ознаки рівності трикутника були сформовані Евдемом Родоським та
Фалесом Мілетським. У Давній Греції в іонійській математичній школі (заснована
а VI столітті до нашої ери Фалесом) та у школі Піфагора
знали види й властивості трикутників. Систематизував ці відомості Евклід у
першому трактаті з геометрії «Началах».
Дорогі діти з 27 квітня по 29 квітня ми розпочинаємо роботу з проектом "Теорема Піфагора"
1 група "Історикознавці" (Барабаш А, Васюта М, Верещака Д, Галега О, Івченко Д, Захарченко Н) опрацьовуєте матеріал https://drive.google.com/open?id=1ABgQAc3vA4XPpxN9gJc-cU6l6TbRHR2x
Завдання: підготувати доповідь, сфотаграфувати і мені надіслати
2 група "Теоретики" (Зінченко Я., Кайрис В., Кальченко А, Короткий О, Литвин А, Литвиненко Д ) опрацьовуєте матеріал https://drive.google.com/file/d/1pkyoHK9nuDr4bTfxjvMFxehJQ_mxgDzr/view?usp=sharing
Завдання: підготувати доповідь, сфотаграфувати і мені надіслати
3 група "Практики" (Люта Д, Мелащенко В, Несель В, Ніколаєнко Д, Підгайна А, Пінчук В ) опрацьовуєте матеріал
Завдання: підготувати доповідь, сфотаграфувати і мені надіслати
4 група "Філософи" (Подвальна Т, Правдюк Я, Савелов С, Тищенко І, Черкаський В, Яценко А) опрацьовуєте матеріал
Завдання: підготувати доповідь, сфотаграфувати і мені надіслатиЯкщо є питання пишіть у приватних повідомленнях
Роботи надсилаємо до 29 квітня.
22 квітня
Алгебра
Тема "Теорема Вієта"
1. Переглянути відеоурок
2. Опрацювати §20 (с.157-160)
3. Записати у зошит та вивчити теорему Вієта та наслідки з неї
4. Розглянути Приклади 1-6 (с.159-160)
5. Виконати №680-683(усно)
22квітня
Геометрія
Тема "Теорема Піфагора"
1. Переглянути відеоурок
2. Опрацювати §16 (с.116-117)
3. Виписати в зошит та вивчити теорему Піфагора
3. Виконати №529, 530, 531 письмово
|
15 квітня
Алгебра
Тема "Розв'язування рівнянь"
1. Повторити формули для обчислення дискримінанта та коренів квадратного рівняння
2. Переглянути виконання №645(1,2,3), №647, 649
3. Самостійно виконати №645(4), 646, 648, 650
15 квітня
Геометрія
Тема "Метричні співвідношення в прямокутному трикутнику. Розв'язування задач"
1. Повторити метричні співвідношення в прямокутному трикутнику
2. Виконати письмово
3. Виконати тести "Метричні співвідношення в прямокутному трикутнику", відкривши посилання join.naurok.ua
Код доступу 825541
Тести виконати до 19 квітня
13 квітня
Алгебра
Тема "Формула коренів квадратного рівняння. Розв'язування рівнянь"
1. Повторити формули скороченого множення
2. Переглянути виконання №636(1,2), №638(1,2), 640
3. Самостійно виконати №636(3), 637, 638(3-6), 641
13 квітня
Геометрія
Тема "Метричні співвідношення в прямокутному трикутнику"
1. Переглянути відеоурок
2. Опрацювати п.15(113-114) підручника
3. Виписати в зошит та вивчити лему та теорему 15.1 (стор113)
4. Виконати письмово у зошиті №510, 512, 514
8 квітня
Алгебра
Тема "Формула коренів квадратного рівняння. Розв'язування рівнянь"
1. Повторити формулу дискримінанта та формулу для знаходження коренів квадратного рівняння
2. Опрацювати розв'язання №634 (1-3)
3. Самостійно виконати за зразком №634 (4-20)
8 квітня
Геометрія
Тема: Контрольна робота. "Многокутники. Площі многокутників"
1. Виконати контрольну роботу за варіантами
! Розв'язання надсилайте до 11.04
6 квітня
Алгебра
Тема "Формула коренів квадратного рівняння"
1. Переглянути відеоурок
2. Опрацювати п.19 стор. 148-152
!!! Вивчити формули для знаходження дискримінанта та коренів квадратного рівняння
3. Виконати за підручником №631, 632, 633
6 квітня
Геометрія
Тема "Розв'язування задач"
1. Повторити формули для знаходження площ прямокутника, паралелограма, трикутника, трапеції
2. Виконати за підручником Завдання №4 "Перевірте себе" в тестовій формі
стор.168-169
3. Виконайте тести на сайті "На урок" за посиланням join.naurok.ua
Код доступу 99744025 березня
Алгебра
Тема "Квадратні рівняння. Розв'язування неповних квадратних рівнянь"
1. Переглянути відеоурок2. Опрацювати за підручником §183. Законспектувати таблицю с.1434. Виконати за підручником №591 (усно), №594, 596, 599, 601 |
25 березня
Геометрія
Тема "Площа трапеції"
1. Повторіть формулу для знаходження площі трапеції
2. Виконати за підручником №778, 779, 782
3. Перейдіть за посиланням
Виконати вправу "Тестові завдання з геометрії"
23 березня
Алгебра
Тема "Контрольна робота"
Виконайти контрольну роботу за варіантами
"Арифметичний квадратний корінь з числа. та його властивості. Тотожні перетворення ірраціональних виразів"
Розв'язання надсилайте на електронну скриньку до 29.03 за адресою pokutnya-olga@ukr.net
23 березня
Геометрія
Тема "Площа трапеції"
Переглянути відеоматеріал
Опрацювати за підручником п.23, вивчити формулу для знаходження площі трапеції стор.160
Виконати за підручником №772, 773, 774, 776, 777 (письмово)
18 березня
Алгебра
Тема "Розв'язування вправ. Підготовка до контрольної роботи"
Перегляньте відеороліки за темою "Властивості арифметичного квадратного кореня"
Пригадайте властивості арифметичного квадратного кореня
Виконайте Завдання №4 "Перевір себе" № 4 - 12 стор 139
18 березня
Геометрія
Тема "Площа трикутника. Розв'язування задач"
Повторіть формулу площі трикутника
16 березня
Алгебра
Тема "Графік функції корінь квадратний"
Переглянути відеоурок
Опрацювати за підручником п.17, вивчити властивості функції за таблицею стор.134
Виконати за підручником №556, 558, 560, 562
Опрацювати за підручником п.22; вивчити теорему 22.1, опрацювати доведення
Виконати № 721, 722, 724, 725
Геометрія
Тема "Площа трикутника"
Переглянути відеоурокОпрацювати за підручником п.22; вивчити теорему 22.1, опрацювати доведення
Виконати № 721, 722, 724, 725
Немає коментарів:
Дописати коментар